Imorgon var det dax igen

En vecka sportlov över, kändes på något sätt väldigt lång, hunnit med mycket, men ändå för kort. Så imorgon var det dax igen, skola, vardag. Skönt på något sätt att komma tillbaks, men känner bara alla nationella proven som väntar. Har inte pluggat så mycket under lovet som jag skulle ha viljat, så det får man ta igen den här vecka ;) Men men, positivt tänkande! 6 veckor till påsklovet! :P Tänkte gå och lägga mig nu. Är nog lite rädd om jag ska vara helt ärlig. Har drömt intensiva och otäcka drömmar de senaste fyra nätterna. Obehagliga drömmar som jag alla minns tydligt. Blir helt slut av de där drömmarna, de känns så verkliga. Jag hoppas att jag får sova ut inatt, sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback