Simon och ekarna

Var på bio idag med Lotta, så där bestämt i sista sekunden. Eftersom vi slutade fyra så var jag tvungen att åka direkt in till stora staden. Lite små stressigt blev det, kom fram till bion två minuter innan filmen började, och där stod Lotta och väntade med både popcorn och vitaminvatten. Vitaminvattnet var jättegott föresten, aldrig smakat förut :P Fast filmen var inte så bra, hade lite större förväntningar på den. Lite seg utan någon egentlig handling, lite för mycket klassisk musik och deppig scener för min smak. Mycket psykiska problem, hat och snark... hade hoppats att den skulle handla mer om andra världskriget, men nej. Och sen måste jag bara få säga att jag tycker det är så irriterande med folk som sitter och kommenterar mitt i filmen, eller läser högt från texten. Men men, den är iallafall så där halvt sevärd ungefär ;) Ska gå och skriva klart matintyg nu och lite andra läxor. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback