Heej igen!

Ett långt uppehåll, jag vet ;) Men tänkte ge det en försök till, är faktiskt himla kul att skriva. Hoppas ni haft en bra januarimånad och första februaridagarna. Har jag haft, mycket händer faktiskt på en månad även om man inte alltid tycker det. Renoveringen i mitt rum fortsätter, går lika fort som alltid :P Har haft ett härligt jullov, någon duktig träningsperiod har jag också hunnit med, och då självklart en längre latperiod på det, hehe :P Även en mysig tripp till Boden förra helgen <3
Ska snart iväg på skivstång med starka Sofia, hon väl tar snart 140, inte 14 kilo på stången, och jag fortsätter plocka med 2 och 3 kilos vikterna, ja... Sen hem och förbereda sig för underbara morgondagen som bjuder på träningsvärk (förhoppningsvis) och soprov (tyvärr).
Ska bara avsluta med ett boktips, när jag hittar en bra bok läser jag oftast om den minst två gånger, som med den här ;) Lite speciell för till och med min brosa Patrik började läsa den, och gillade den ;) Så ge den en chans ;)
Och jag vet att Stephanie Meyer skrev Twillight böckerna (som också är bra men lite överskattade) men den här är långt ifrån vampyrer och varulvar, lite sci-fiction äventyrs romantik kanske :P
Kram <3 Förvänta er fler upptaderingar in framtiden, kanske inte riktigt lika långa då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback