Kap-shopping med Soffi, och så fika såklart!


Såg på en tre timmar lång film idag i skolan och sen fick vi gå hem, eller vi fick gå hem efter vi hade haft ett litet eftersnack med so läraren som jag inte var med på eftersom jag var tvungen att gå till torbjörn och göra om min nolabb. Jag var ensam nia bland fyra små sexor, och när man började experimentera blev de jätteintresserade, speciellt när manskulle tända på gasolbrännaren, haha. De frågade Torbjörn "Får man experimentera i NO?, När får vi börja experimentera? Får jag experimentera?" De frågar mycket, minst sagt. Och sen frågade en av de små killarna i vilken klass jag gick, jag sa nia och han sa" Vad kort du är för att gå i nian!" Lite roligt eftersom jag är ganska lång, en av de längsta tjejerna i klassen, haha. Slutade i alla fall med att jag hade fyra stycken hängades runt borden och Torbjörn som sa åt mig att göra labben två gånger för att sexorna skulle se ordentligt. Sen åkte Soffi och jag till Vinsta för att shoppa på världens bästa outlet, verkligen världens bästa. Hittade fem fina plagg för 210 kr! Så nöjd! Vi gick omkring i två och en halv timme och var i provrummet minst fem gånger. Så när vi gick där i från kände vi oss riktigt duktiga och tyckte att vi var värda ett prinsesstårta och en varmchoklad i Vällingby, säger bara mums! Resten är bara flum och skratt och mys och nu ska jag kolla igenom min fynd från dagen. Kram <3


Från Paris, bilden han ritar har jag hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback