Jobbig noläxa som aldrig blir gjord, varför torbjörn??


Fyra sidor, två långa texter, två bilder och ett långt irriterande periodiskt system, japp jag talar om noläxan som är till imorgon, som ligger framför mig och som jag precis, för andra gången idag, sa att jag ska göra. Jag ska, jag ska, jag ska! Snart... Den är egentligen inte ens jobbig. Det enda jag har kvar är att fylla i en text med tusch om Anders Celcius och rita och färglägga några bilder, men ändå. Man blir liksom trött att tanken. Och så stirrar Anders Celcius stint på mig från pappret, wikipediabilden. Jag vill inte, jag vill gå på kibox, ja jag vill faktiskt det. Hur jobbigt det än är så vill jag det hellre än att göra klart den jobbiga noläxan med den stirrade Anders Celscius isblåa ögon. Jag kollar fb, kollar mejlen, pratar med min bonusmamma, klagar, kollar spotify, ändrar låt, ändrar tillbaks, kollar fb, sätter på tv och Celcius fortsätter att stirra. Men nu ska jag fktiskt ta noläxan och (kasta den i papperkorgen?) nej göra den, tror jag ;P Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback