Hemma efter heldag

Kom hem för nästan en timme sen från stan med Soffi ;) Eller vi åkte därifrån vid nio, men sen blev tvungna att gå hem från stationen och den promenaden kan ju ta en och en halvtimme om man heter Soffi och Emilia. Vill bara påpeka att vi såg tre bussar gå förbi där vi satt på dagis parkeringen, de går en gång i halvtimmen, alltså rekord för oss! Inhandlade ett par nya silverfärgade örhängen från Ur och Penn, passar bra imorgon till Linneas tjejkväll. Hennes present håller jag på med nu även om jag inte kan säga vad det är så kan jag säga att jag är väldigt nöjd med den. Ska fortsätta. Vill bara säga först att jag sprang okvarvet idag och är jättenöjd! Kram <3


Och, ja om någon ser hennes finger, så har hon iallafall sagt att det inte var menigen...haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback