Helhärlig mysdag

Mamma och jag bestämde oss för att ta med Isabell till stan. 12:12 åkte tåget mot Västerhaninge. Vi kollade i en jättefin tapetaffär där jag faktiskt tror jag hittade min tapet, velade lite fram och tillbaka men tillslut bestämde jag mig för att jag nog vill ha tapet på alla väggar och inte bara en, försökte hitta en bild på tapetaffärens hemsida men det var så jäkla komplicerad och så var ju tapeten vit med vita mönster, lite svår att hitta ;) Iallafall vi åt lunch på en uteservering och sen tog vi en glass vid ett annat ställe där de hade solstolar, supermysigt och strålande sol. Satt nog i runt en timme, så förhoppningsvis lite, lite, lite brun. Sen gick vi vidare en liten bit till där vi hittade några svanar med sina ungar som vi stannade och tittade på, så söta små svanisar ;) Ännu en gång lite sol och en glad isabell så det tog ju en stund också. Sen gick vi vidare mot drottninggatan och jag råkade bara dra med en rätt så motvillig isabell in på Cubus, men hon ändrade sig snabbt när vi kom på att tröjor jag provade kunde hon också prova och snart skrek hon över hela butiken till mamma "titta mormor, klännig, är jag snygg?" haha, undrar vem hon lärt sig av? ;P Lyckades hitta en superfin tröja som desutom var på halva priset, bilder kommer. Sen bestämde vi oss för att gå hem och klockan var då kanske runt halv fem. Vi gick längst drottninggatan och över övergångsstället. Jag sa till isabell att för att komma till pendeltåget och hem var man tvungen att gå igenom åhlens, mamma skrattade i bakrunden :) In och rätt fram till de bedårande halsdukarna och därifrån med en åhlenskasse, rosa snodd. Sen åkte vi hem ;) Imorgon ska jag och mamma träffa Julia, Kertin och Nosi i stan och sen skajag iväg på dnas på kvällen. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback