It´s pretty obvious

Hemma från träning, core med Sanna och Soffi. Ska bli intressant och se om det blir träningsvärk imorgon ;) Brukar alltid få sån träningsvärk i rumpan av någon andledning :P Iallafall nu blir det plugg igen, en liten stund. Gäspar redan nu, får se hur länge man orkar, om man överhuvudtaget börjar alltså. Nej nu, So redovisning här kommer jag! Fast kommer nog bara göra svenska, den är både lättare och roligare. Trodde aldrig jag skulle säga det men våld är ganska intressant, att skriva om då. Så by the way that´s life! Haha, något dåligt skämt mellan mig och Soffi... Godnatti <3


Thailands bild, från Lungs hemstad. Här lär hon oss hur man ber till en vacker guldgudinna som fanns där. Närmast mamma, sen jag, Lung, Sori och Lungs syrra, kan inte riktigt stava men, Oh tror jag <3 Urhärftigt minne som alltid kommer att finnas kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback