...................................

Var finns du när det smärtar och man känner
att man inte mår så bra som man vill må
det är då som man behöver sina vänner
som kan hjälpa mig och vid min sida stå

Om du visste vad du sårar när du sviker
bara tanken på att inte bry sig om
gör mig ledsen och förtvivlad när du viker
från min sida och du vänder därifrån

Kanske ska du själv nån gång få känna efter
vad som viktigt är med vänner som man har
när din smärta som du inte tror ska komma
slår emot dig med en kraft så uppenbar

Lär dig livets största glädje att få vara
som en vän som man kan be om vad som helst
det är bara något litet som man offrar
om du sviker nu så sårar du mig mest

Från http://hem.passagen.se/lotta_44/dikter.htm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback