Söndagkväll

Jobb hela dagen, kom hem nio. Först Vetekatten sen danskurs med världens finaste sötnosar ;) Så underbara de är, och duktiga! Går Beck på fyran så fastnade framför den med mamma, haha, tittar nu :P Sofia sov över igår kväll, mysig men svårt att sova i bäddsoffan...vaknade och var helt överraskad att jag hade somnat, så jag väckte Soffi som fortfarande sov.."somna om Emilia det är inte ens ljust ute.." fick jag som svar, japp men det gjorde jag och vi gick väl upp vid halv tio. Sen såg vi en ganska bra film också! Och testade Marabou Polka, godkänd! ;P Japp, men nu ska jag kolla vidare på Beck. Godnatt <3


Kommentarer
Anonym säger:

sa ju att soffan ar shite! ingen som trodde pa oss da;)

2011-11-07 | 22:22:02
Anonym säger:

ser du nu att vi hade ratt om soffan da:)

2011-11-07 | 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback