Sofia gästbloggar i smyyg!!

Heeeej Emilias fanns!!! Sitter hemma hos denna underbara person och sitter och degar mig i soffan, medans hon städer både här och där! Gissa vem som är lat masken mellan oss två?? Hehe.... Vi har hyrt film och köpt choklad!!! Wiiie :D Förresten jag hade spanska redovisning idag, och det gick ju jävligt bra-----!!! Men hoppas ni har haft en braig fredag :) Imorn blir det att tagga till gymnasiemässan ;) Hare gött! Kram från mig till dig som läser denna grymma blogg just nuuee!!

Hehehe, fick ta en paus i bloggandet för Emilia kom och satte sig här bredvid mig, men jag lura upp henne på sitt rum och sa att hon skulle bädda sängen xD Ee man bäst eller är man bäst? Man är BÄST :D Nemen nu ska jag sluta blogga :) Tjarå!



Kommentarer
Anonym säger:

Diiiin lilla sötnos!!!

2011-11-25 | 19:36:44
Bloggadress: http://emiliahammarblom.blogg.se/
MAlin säger:

Bra soffi att du håller lboggen igång hahaha sötisar! :D <33

2011-11-26 | 09:54:22
Bloggadress: http://malinbkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback