Hallå världen!

Såg att Soffi hade smygit in ett inlägg, ser att hon saknar sin blogg ;) Och hon vet att hon inte är den enda. Har massa energi. Iinga läxor efter skolan så helt plötsligt har man massa tid över, så vet ni vad jag har gjort Jo målat om min walk-in-closet, alltså först förberett, plastat in allt, sen spacklat och slipat och sedan målat vitt. Har typ kramp i armen nu, men det var det värt. Nu ska jag bara måla två lager till, men det får bli en annan dag... Fick massa ideer på vad man kan göra där inne, har målat halv rummet och så tänkte jag att man kunde tapetsera andra halvan och hänga upp nya snygga krokar, och ja massor! Så runt halv tio var jag klar med målningen, och då kom jag på att jag faktiskt hade lurat mig själv lite grann, jag har en läxa till imorgon, bild. Japp, så nu ska jag sätta mig och rita färdigt min stoldesign. Natt på er! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback