12 december och julklappsångest :/

Precis vad jag har! Upptäckte precis att näst nästa lördag är det julafton, hur kunde tiden gå så fort?? Helt plötsligt är den lucia imorgon och julafton snart och julklappar, suck... Varför är det så svårt med julklappar? För jag vill verkilgen hitta på nåt bra till alla i år... Förhoppningsvis har jag inte lika mycket panik efter imorgon ;) Eftersom vi slutar elva imorgon efter luciakonserten så tänkte jag och Sofia och åka och julshoppa lite :D Och så kan man ju alltid kolla på något åt sig själv också..hehe... Börjar äntligen känna av lite julstämning, med julbord till lunch idag och pepparkakskladdkaka till CSI med mamma framför tv <3 Vi var faktiskt förbi Flugger färg idag och kollade en snygg vit färg till mitt rum och en tapet till min walk-in closet, vi hittade en jättefin vit färg som hette stockholmsvit och en UNDERBAR tapet!!! Vi har inte köpt allt ännu men snart.. ;) Godnatt <3




Tapeten, fast den ser helt annorlunda ut i verkligheten, bakrunden är typ guldig och blommor röda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback