Myser med Tarzan!

Ja, min ena katt, en av världens vakraste, orange och vit långhårig. Han brukar alltid sova hos mig på natterna vid huvudet, så mysigt <3 Snurre, min andra, grå hårig, går omkring lite i huset. Har ritat hela periodiska systemet och läst till sid 33 i Ondskan, svenska läxa. Och så har jag förstås pluggat lite spanska , vi har 48 glosor!. Och så lyssnar jag på Spotify förstås. Men eftersom jag inte har betalat utan har det gratis så har typ alla låtar försvunnit för mig, men men, man får hitta nya ;) Och så vill jag lägga upp lite bilder på världens absolut underbaraste vänner, vad skulle man vara utan er <33 Kram

P.s svårt att hitta en bild på alla tillsammans så det blev lite blandat, ser fram imot lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback