Irriterande dator!!

Hej, har sittut nu i säkert en timme och försökt ladda upp bilder från isabell kalas till bloggen men precis när den borde bli klar och säga "varsegod ladda nu och nästa bild så att du får massa fina bilder på bloggen" men istället säger den "Hahaha, anslutning bröts IGEN! " Jaja, ska till bussen om några minuter så hinner inte försöka för jag vet inte vilken gång. Och efter skolan vet jag inte om jag hinner heller för då ska jag först åka och byta ett par mjukisbyxor och sen ska jag och Soffi på corepass en halvtimme och sen ska vi kolla in det nya gymmet, och så klart mumsa i oss alla goda smakprover som, enligt reklamen, ska finnas i massor! Kram nu ska jag sticka till skolan och ha en spanislektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback