Hej och godnatt!

Nu tänkte jag skriva mitt första blogginlägg. Kan ju börja med att berätta att det inlägget som ligger först inte skrev utav mig utav en viss Soffi Millbert. Och så vill jag säga TACK underbara Malin för att jag nu har fått en jättefin blogg och så antar jag att jag också borde tacka millbert ocks för att hon faktiskt skapade bloggen och försökte göra den fin...Haha ;) Imorn är det totyrfredag så jag borde gå och lägga mig och jag överhuvud taget ska överleva imorn... Men men, tänkte ändå berätta lite om min dag. På eftermiddan stack Soffi och jag iväg till Fridhemsplan och gick på en slags provsmakning av olika sorters juicer, vilkent visade sig vara Mer, ni vet Festis och sånt. Iakllafall vi fick smaka massa olika smaker till exempel mango-kiwi (Mums, hällde i mig hela glaset) och apelsin (BLÄÄ!). Och så 40 minuter senare så fick vi varsin hundralapp. Då stack vi till en shoppingcenter i närheten och åt en varsin sallad och suktade över alla dubbelfyllda bulla och morotskakor och chokladkakor med vispgrädde ( Soffi och jag har haft "sockerförbud" ifyra dagar nu, känns som en evighet) Men vi åt inget :D Sen gick vi runt lite i affärer och sånt och jag hittade två linnen för 10 kr st! Kom väl hem vi halv åtta eller en hel del blickar på pendeltåget (Soffi och jag har en egenskapen att HÖRAS på tåget...) Oj, det blev ganska långt. Nej men nu ska jag sova och läsa min engelska bok "The Declaration". Sovgott alla underbara! Kram <3

Kommentarer
Soffi säger:

Gud vad headern blev fiin!! Hahaha, gillar ditt sett att skriva, man börjar liksom skratta. "Soffi och jag har en egenskap att Höras på tåget..." Hahaha, stämmer så bra in på oss! Älskar redan din blogg! Kram<3

2011-08-26 | 21:01:05
Bloggadress: http://sofiamillbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback