Godnatt <3

Hej, har precis sett klart på Svenska Hollywood fruar,haha rolig, så nu ska jag lägga mig och läsa lite inför No förhöret imorgon, atomer och sånt. Direkt efter skolan hämtade Mirjami och pappa mig och så åkte vi till Intersport, där jag bytte mina svart mjukisbyxor till en annan storlek. Jag brydde mig inte så mycket om vad Mirjami och pappa gjorde utan tog bara en annan storlek och gick och betala. Då kom pappa med en stor hög strumpor som han hade hittat på extra pris och så var hela familjen igång, det var erbjudande på rea varor ta 5 betala för tre, och det slutade med en stor kasse med tre par ursnygga trosor till mig, en turkos sport bh och en t-shirt till mig och så hittade pappa och Mirjami massor också, fulla kassar :D Sen åkte vi i stress, ligger i blodet vetni, iväg till friskis där det höll på att inviga ett nytt gym. Massa saker de delade ut, bla proviva smotisar och natur barer, mums, och tung väska. Räknade ut när jag kom hem att jag hade fått med mig elva stycken proviva smotisar, fem chokodrinkar och ett obestämt antal naturbarer, Soffi och jag skyllde på att de ju passar sååå bra på fredag när vi äter lunch kl ett, och så var det ju choklad... Iallafall nu ska jag lägg mig Godnattkram <3Soffi sötnosen och jag under en av våra då så ofta fikabesök ;)

Åhh, lollypopp såg dig inte först... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback