Flumhärlig dag ;)

Hej, idag har jag haft en jätteflumig dag. Soffi, och jag, skrattade ända från vi kom till busstationen till vi gick av, och inte lite heller. Fast jag e nog inte helt oskyldig, skrattade ju faktiskt också ;) Nu ska jag iväg och träffa mamma och sen ikväll ska jag och Soffi banka skiten ur muskelknutarna på boxningen, brukar i och för sig vanliga fall vara tvärt om... De ser faktisk ärligt talat lite chokade ut när man ställer sig framför dem med sina tre gånger för stora illröda boxningspuffar( för de ser inte ut som handskar) och försöker och när de själv ställer sig framför står man inte kvar länge... Jaja, skämde föresten ut mig ordentligt idag för en liten sexa, jag hade glömt min bok på ett annat bord och när jag skulle gå och hämta den så var de en säga som stod framför. Jag sa "Moppa på dig" och alla skrattade, inte lite pinsamt. Tänkte börja med en liten Bilder-Soffi-älskar premunerasion här på bloggen, alltså att jag lite då och då lägger upp bilder på Soffi som hon, ja, ÄLSKAR ;P Tycker det är en jättebra ide eftersom hon har haft blogg väldigt länge och där finns en hel del bilder på mig som jag bara ÄLSKAR! Så jag tycker jag har lite att ge igen. Så här kommer första. Och den är extra rolig om man vet bakrunden. Jo det här var en solig sommarlovs dag när jag Soffi och Linnea var och bada och eftersom jag hade min systemkamera med mig fotade jag hela tiden. Och på den här bilden håller jag precis på att fota Soffi när hon vinglar baklänges och jag, med kameran runt halsen, fotar henne. Just det, fotar inte hjälper. Och det är väl lite det hennes ögon säger, haha. Men för er som vill veta hon klarade sig, jag hjälpte henne innan hon ramla ;) Kram och här kommer bilden <3


Kommentarer
Soffi säger:

Hahhahaha, japp vi sktatta en hel del på vår hemresa på busen!! Vad ska Johar tänka om oss egntligen?? Förresten usch vilken hemsk bild, jaaag dööörr!!!Hahaha, OMG ;O Aja, syns ikväll i boxningsringen ;) <3

2011-08-30 | 17:51:58
Bloggadress: http://sofiamillbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback